Paskambinkite mums!
+370 673 98414
Rekomenduojame prieš atvykstant į uniją registruotis telefonu +370 673 98 414 arba info@pareigunuunija.lt
Klausimai ir atsakymai apie mobilųjį e. parašą

Kodėl verta naudotis mobiliuoju e. parašu?


Jungdamiesi prie internetinės bankininkystės su mobiliuoju e. parašu, į mobilų įrenginį turėsite įvesti tik jums žinomą sPin kodą.
Su savimi nereikės nešiotis slaptažodžių kortelės.
Vienu mobiliuoju e. parašu galėsite naudotis skirtingų kredito įstaigų internetinės bankininkystės sistemomis.


Kur įsigyti?


Nuvykite į savo ar pasirinkto mobiliojo ryšio operatoriaus („Telia“, „Bitės“ arba „Tele2“) saloną, kur vietoje Jūsų esamos operatoriaus SIM kortelės bus Jums išduota nauja SIM kortelė su mobilaus elektroninio parašo sertifikatu. Su savimi turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę.

Aktyvinkite paslaugą pagal operatoriaus pateiktą instrukciją.

Dėmesio: mobilus parašas gali būti išduotas tik mobiliųjų operatorių abonentams. Išankstinio mokėjimo paslaugų naudotojams mobilus e. parašas neišduodamas.


Kur dar galite panaudoti mobilų elektroninį parašą?


Mobilų elektroninį parašą galima naudoti ne tik valdant internetinę bankininkystę, bet ir norint patvirtinti asmens tapatybę šiose sistemose:

Lietuvos Respublikos savivaldybėse;
„Sodroje“;
Įvairių paslaugų tiekėjų savitarnos svetainėse (pvz. „Tele2“; „Ignitis“; „Eso“ ir kt.)
Centrinėje projektų valdymo agentūroje;
Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje;
Kai kuriose ministerijose bei kitose institucijose.


Kiek ši paslauga kainuoja?


Naudodami mobilų e. parašą jungtis prie internetinės bankininkystės galite nemokamai, tačiau mokestį gali taikyti jūsų pasirinkto mobiliojo ryšio operatorius.

Daugiau informacijos apie mobilų e. parašą rasite mobiliųjų operatorių tinklapiuose bei VĮ „Registrų centro“ tinklapyje – www.elektroninis.lt

 

Kaip reikės naudotis mobiliuoju e. parašu internetinėje bankininkystėje?

 

  • Norėdami prisijungti prie JCKU internetinės bankininkystės su mobiliuoju elektroniniu parašu, turite įvesti naudotojo kodą ir slaptažodį. Tuomet pasirinkite prisijungimą mobiliu elektroniniu parašu. Pasirinkę, kad norite prisijungti mobiliu elektroniniu parašu, turite paspausti mygtuką „Toliau“.
  • Kompiuterio ir telefono ekranuose pamatysite prisijungimo kontrolinį kodą. Įsitikinkite, kad kompiuterio ir mobilaus telefono ekrane rodomas kontrolinis kodas sutampa ir paspauskite mygtuką „Gerai“.
  •  Tik tuomet, jei kodai sutampa, telefone įveskite mobilaus operatoriaus suteiktą mobilaus parašo sPIN kodą, tokiu būdu patvirtinsite prisijungimo veiksmą.
  • Norėdami patvirtinti mokėjimo operacijas, pasirinkite patvirtinti mokėjimą. Kompiuterio ir telefono ekranuose pamatysite prisijungimo kontrolinį kodą. Įsitikinkite, kad kompiuterio ir mobilaus telefono ekrane rodomas kontrolinis kodas sutampa. Tik tuomet, jei kodai sutampa, telefone įveskite mobilaus operatoriaus suteiktą mobilaus parašo sPIN kodą, tokiu būdu patvirtinsite mokėjimo veiksmą.
  •  

Kodėl atsirado operacijų tvirtinimo pasikeitimai?


Pokyčiai dėl internetu atliekamų operacijų, tvirtinamų slaptažodžių kortele, yra sąlygoti naujų Lietuvos banko reikalavimų ir yra privalomi kiekvienai kredito įstaigai.


Kokių veiksmų galiu imtis, jeigu neturiu galimybės įsigyti mob. e. parašo?


Siekdami supaprastinti operacijų tvirtinimo procesus kredito unijų klientams taip pat paruošėme specialų internetinės bankininkystės sprendimą, kuris leidžia atlikti pinigų pervedimus iš anksto pasirinktiems gavėjams, įtrauktiems į specialų „Patikimų gavėjų“  sąrašą, patvirtinant operacijas (taip pat ir viršijančias 30 Eur) su kredito unijos išduota kodų kortele. Norint sudaryti „Patikimų gavėjų“ sąrašą internetinėje bankininkystėje be mobilaus elektroninio parašo, reikės atvykti į savo kredito unijos aptarnavimo vietą.

 

(c) Pareigūnų kredito unija. Visos teisės saugomos 2015
Neradote, ko ieškojote?

Gyvas bendravimas suteikia didesnes galimybes! Įrašykite kontaktus, o mes su Jumis susisieksime ir aptarsime, kuo galime būti naudingi