Kaip tapti kredito unijos internetinės bankininkystės naudotoju?
1. Atvykite į kredito uniją ir sudarykite Elektroninių paslaugų teikimo sutartį. Su savimi turėkite asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus.
2. Jums bus suteiktas naudotojo kodas bei pirminis slaptažodis kuriais naudodamiesi jungsitės prie sistemos.
3. Jūsų pageidavimu bus išduota nemokama slaptažodžių kortelė, kuri jums leis prisijungti prie internetinės sistemos. Atkreipiame dėmesį, kad slaptažodžių kortele galėsite tvirtinti riboto dydžio operacijas. Didesniems mokėjimams atlikti reikalinga įsigyti mobilųjį elektroninį parašą.
4. Kredito unijos darbuotojai paaiškins, kaip naudotis paslaugomis internetu.
Kaip galima prisijungti prie JCKU internetinės bankininkystės?
Prie JCKU internetinės bankininkystės sistemos galite prisijungti šias būdais:
1. Interneto naršyklės adresų eilutėje įveskite https://e.kreda.lt/
2. Užsukite į KREDA.lt esančią skiltį internetinė bankininkystė.
Jungiantis prie KREDA internetinės bankininkystės sistemos Jums reikės:
- Naudotojo kodo sistemoje (nurodytas sutartyje);
- Pirminio slaptažodžio (nurodytas sutartyje);
- Mobilaus telefono arba mobilaus elektroninio parašo;
- Visa tai turėdami galite prisijungti prie KREDA internetinės bankininkystės sistemos „e.Kreda“.
Visa tai turėdami galite prisijungti prie KREDA internetinės bankininkystės sistemos „e.Kreda“.
Kiekvieną kartą prisijungdami prie KREDA internetinės bankininkystės sistemos įrašykite savo naudotojo kodą (nurodytą sutartyje) bei nuolatinį slaptažodį. Įvedus šiuos duomenis kitame lange reikės pasirinkti kuria priemone norėsite jungtis: SMS žinute ar mobiliuoju elektroniniu parašu.
Pasirinkus prisijungti SMS žinute, jums reikės įvesti į jūsų mobilūjš į telefoną atėjusį slaptažodį Jeigu nepasikeitėte pirminio slaptažodžio į nuolatinį pirmojo prisijungimo metu, prie sistemos prisijungti negalėsite.
Pasirinkus prisijungti mobiliuoju elektroniniu parašu kompiuterio ir telefono ekranuose pamatysite prisijungimo kontrolinį kodą. Įsitikinkite, kad kompiuterio ir mobilaus telefono ekrane rodomas kontrolinis kodas sutampa ir paspauskite mygtuką „Gerai“. Tik tuomet, jei kodai sutampa, telefone įveskite mobilaus operatoriaus suteiktą mobilaus parašo sPIN kodą, tokiu būdu patvirtinsite prisijungimo veiksmą.
Pasirinkus prisijungti su Smart-ID priemone kompiuterio ir telefono ekranuose pamatysite prisijungimo kontrolinį kodą. Įsitikinkite, kad kompiuterio ir mobilaus telefono ekrane rodomas kontrolinis kodas sutampa ir paspauskite mygtuką „Gerai“. Tik tuomet, jei kodai sutampa, telefone įveskite jūsų naudojamą ir patvirtintą suteiktą PIN1 kodą, tokiu būdu patvirtinsite prisijungimo veiksmą.
Kaip galiu pakeisti slaptažodį?
Pirmą kartą jungdamiesi prie internetinės bankininkystės ir suvedę teisingą naudotojo kodą, pirminį slaptažodį bei nurodytą slaptažodį iš slaptažodžių kortelės, atsidarys langas, kuriame bus prašoma pakeisti pirminį slaptažodį. Įveskite pirminį slaptažodį, naują slaptažodį, dar kartą pakartokite naują slaptažodį ir patvirtinkite savo pasirinkimą. Naująjį (nuolatinį) slaptažodį turi sudaryti ne mažiau kaip 6 simboliai.
Ką daryti pamiršus pasikeistą nuolatinį slaptažodį?
Jei pamiršote nuolatinį slaptažodį, kuris reikalingas registruojantis sistemoje, atvykite į savo kredito uniją, kur darbuotojas, patikrinęs Jūsų tapatybę, atkurs pirminį slaptažodį, ir galėsite prisijungti iš naujo.
Ką daryti, jei prisijungimas blokuojamas?
3 kartus neteisingai suvedus nuolatinį slaptažodį, JCKU internetinės bankininkystės sistema užblokuos jus 3 valandoms. Jei Jūs neprisimenate savo nuolatinio slaptažodžio, Jums reikia atvykti į savo kredito uniją su asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu, kur Jums bus atnaujintas prisijungimas prie sistemos.
Ką daryti, jei jungiantis prie internetinė bankininkystės teisinga nuoroda, man vis tiek pateikia atsakymą, jog toks puslapis nerastas arba neegzistuoja?
Didelė tikimybė, jog Jūsų naršyklėje išsisaugojo neteisinga internetinės bankininkystės nuoroda, todėl išvalykite savo naršyklės istoriją.
Kokiomis naršyklėmis galiu prisijungti?
Norėdami prisijungti prie internetinės bankininkystės turite naudotis naujausiomis „Mozilla Firefox“ arba „Google Chrome“ naršyklių versijomis.
MOBILUSIS E. PARAŠAS
Kas yra mobilusis elektroninis parašas?
Tai viena saugiausių elektroninių asmens identifikavimo priemonių, kuri leidžia prisijungti ir vykdyti operacijas internetinėje bankininkystėje. Kaip ir tikrasis asmens parašas, mobilusis e. parašas gali priklausyti tik fiziniam asmeniui.
Kaip įsigyti mobilųjį elektroninį parašą?
Nuvykite į savo ar pasirinkto mobiliojo ryšio operatoriaus („Omnitel“, „Bitės“, „Teledema“ arba „Tele2“) saloną, kur vietoje Jūsų esamos operatoriaus SIM kortelės bus Jums išduota nauja SIM kortelė su mobilaus elektroninio parašo sertifikatu. Su savimi turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę.
Aktyvinkite paslaugą pagal operatoriaus pateiktą instrukciją. Dėmesio: mobilus parašas gali būti išduotas tik mobiliųjų operatorių abonentams. Išankstinio mokėjimo paslaugų naudotojams mobilus e. parašas neišduodamas.
Mobilus elektroninis parašas veikia tiek su paprastais, tiek su išmaniaisiais telefonais, tačiau yra modelių, kuriuose šia paslauga naudotis negalima. Šių telefonų sąrašą galite rasti https://www.omnitel.lt/informaciniai-popup/m-paraso-nepalaikantys-mobiliuju-telefonu-modeliai/54875
Kur dar galiu naudoti mobilųjį elektroninį parašą?
Mobilų elektroninį parašą galima naudoti ne tik jungiantis prie internetinės bankininkystės, bet ir norint prisijungti prie „Sodros“, LR savivaldybių, įvairių paslaugų teikėjų sistemų. Visą sąrašą, kur galite pasinaudoti mobiliu elektroniniu parašu, galite rasti adresu www.parasas.lt.
Koks mobilaus e. parašo paslaugos įkainis?
Naudodami mobilųjį e. parašą jungtis prie internetinės bankininkystės galite nemokamai, tačiau mokestį gali taikyti jūsų pasirinkto mobiliojo ryšio operatorius.
Kaip blokuoti, atšaukti mobilųjį elektroninį parašą?
Norėdami blokuoti ar atšaukti mobilųjį elektroninį parašą turite kreiptis į mobilaus ryšio operatorių, išdavusį SIM kortelę. Nedelsiant kreipkitės į savo mobilaus ryšio operatorių jei praradote telefoną su SIM kortele kurioje įdiegtas mobilus elektroninis parašas arba įtariate, kad sPIN kodas tapo žinomas tretiesiems asmenims.
INTERNETINĖS BANKININKYSTĖS SĄSKAITOS
Kada galėsiu disponuoti lėšomis, kurias į sąskaitą grynais pinigais įnešiau kredito unijoje?
Jei į sąskaitą lėšos įmokamos grynais pinigais, kredito unija užtikrina, kad lėšomis būtų galima disponuoti ne vėliau kaip kitą kredito unijos darbo dieną.
INTERNETINĖS BANKNINKYSTĖS PINIGŲ PERVEDIMAI
Kada bus įvykdytas internetinės bankininkystės pagalba atliktas pinigų pervedimo nurodymas?
Mokėjimai iš JCKU grupės kredito unijų į komercinius bankus (SEB, „Swedbank“, DNB, „Danske Bank“, „Nordea“) vykdomi 5 kartus per darbo dieną.
Mokėjimai tarp SEPA-MMS narių (į JCKU grupės kredito unijas, banką „Citadele“, Šiaulių banką, Medicinos banką, kai kurias kredito unijas ir mokėjimo įstaigą „EVP International“, Lietuvos paštą) pinigų pervedimai įvykdomi darbo dienomis iš karto po operacijos patvirtinimo. Norėdami, kad lėšos pasiektų dar tą pačią dieną sąskaitą kitoje kredito ar mokėjimo įstaigoje, mokėjimą atlikite iki 16:00 val.
* mokėjimo pavedimas turi būti įvykdytas iki 02:00 val. ryto.
Ar galima atlikti pinigų pervedimą į užsienio šalis?
Kredito unijų klientai gali sklandžiai vykdyti pinigų pervedimus Lietuvoje ir SEPA erdvei priklausančiose Europos valstybėse. Atliekant pervedimus eurais SEPA erdvėje, kuriai priklauso 34 šalys: visos ES valstybės, Norvegija, Islandija, Lichtenšteinas, Monako Kunigaikštystė, Šveicarija ir San Marinas, pateikiama tokia pati mokėjimo nurodymo forma, kuri naudojama pinigų pervedimams Lietuvoje.
Atliekant pavedimus eurais ne SEPA erdvėje pildoma tarptautinio mokėjimo forma kredito unijoje.
Kokie limitai taikomi pinigų pervedimams?
Atliekant pinigų pervedimus, taikomas vienos operacijos limitas bei dienos operacijų limitas. Operacijoms tvirtinamoms slaptažodžių kortele ir mobiliu elektroniniu parašu taikomi skirtingi limitai. Jums taikomus limitus galite pasižiūrėti prisijungę prie e. bankininkystės.
Limitai negalioja atliekant pervedimus tarp savo sąskaitų.
Turite klausimų, o gal norite palikti atsiliepimą? Spauskite čia arba susisiekite su Pareigūnų kredito unija el. paštu info@pareigunuunija.lt ir telefonu +370 673 98414.
Dažnai užduodami klausimai | Kaip veikia kredito unija? | Kokias paskolas ir paslaugas teikiame
Ką daryti praradus kortelę? | Slapukų politika | Privatumo politika
Atvyksime ten, kur patogu Jums! | Greitųjų kreditų klientų patirtys | Apie mobilųjį e. parašą
Vartotojo teisės | Vartotojų ginčai su finansų rinkos dalyviu