
Remiantis Lietuvos banko patvirtintomis „Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų neteisminio sprendimo procedūros Lietuvos banke taisyklėmis“, vartotojas, manantis, kad finansų rinkos dalyvis (toliau – Vilniaus krašto kredito unija) pažeidė jo teises ar teisėtus interesus, atsirandančius iš sutarčių arba su jais susijusių santykių, ir ketinantis dėl kilusio ginčo sprendimo kreiptis į Lietuvos banką, prieš kreipdamasis į Lietuvos banką pirmiausia privalo raštu kreiptis į Vilniaus krašto kredito uniją (centrinės buveinės adresas: Naugarduko g. 102 (Skraidenio verslo centras), biuro nr. 805, 03202 Vilnius) nurodant ginčo aplinkybes ir savo reikalavimą:
Vartotojas privalo kreiptis į Vilniaus krašto kredito uniją ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo tos dienos, kurią vartotojas sužinojo arba turėjo sužinoti apie savo teisių arba teisėtų interesų pažeidimą.
Kredito unija privalo neatlygintinai išnagrinėti vartotojo kreipimąsi, kai nesutinka su vartotojo reikalavimais, privalo per 15 dienų (išskirtiniais atvejais kai atsakymo neįmanoma pateikti per šį terminą, ne vėliau kaip per 35 darbo dienas) nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais.
Kai Vilniaus krašto kredito unija netenkina vartotojo reikalavimų arba juos tenkina iš dalies, per vienus metus nuo kreipimosi į kredito uniją vartotojas turi teisę keiptis į Lietuvos banką dėl kilusio ginčo sprendimo. Dokumentus reikėtų pateikti arba siųsti registruotu laišku Lietuvos bankui adresu: Lietuvos bankas Priežiūros tarnyba Žirmūnų g. 151 LT-09128 Vilnius Lietuva Daugiau informacijos apie ginčų nagrinėjimą Lietuvos banke galite rasti Lietuvos banko interneto svetainėje: https://www.lb.lt/lt/daugiau-apie-gincius-su-finansiniu-paslaugu-teikeju
Tuo atveju, kai į Vilniaus krašto kredito uniją kreipiasi pareiškėjas, kuris nėra vartotojas, „Lietuvos banko patvirtintos Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų neteisminio sprendimo procedūros Lietuvos banke taisyklės” nėra taikomos. Minėtu atveju kredito unija išnagrinėja skundą ir atsakymą pareiškėjui pateikia ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo skundo gavimo dienos.
Turite klausimų, o gal norite palikti atsiliepimą? Spauskite čia arba susisiekite su Vilniaus krašto kredito unija el. paštu info@vkku.lt ir telefonu +370 673 98414.
Dažnai užduodami klausimai | Kaip veikia kredito unija? | Kokias paskolas ir paslaugas teikiame
Ką daryti praradus kortelę? | Slapukų politika | Privatumo politika
Atvyksime ten, kur patogu Jums! | Greitųjų kreditų klientų patirtys | Apie mobilųjį e. parašą
Vartotojo teisės | Vartotojų ginčai su finansų rinkos dalyviu