Paskambinkite mums!
+370 673 98414
Rekomenduojame prieš atvykstant į uniją registruotis telefonu +370 673 98 414 arba info@pareigunuunija.lt
Interneto bankas

e.kreda interneto bankas suteikia galimybę atlikti visas kasdienes ir Jums įprastas operacijas:

  • sužinoti savo sąskaitų likučius;
  • sužinoti savo sąskaitų likučius už pasirinktą laikotarpį;
  • gauti sąskaitos išrašą PDF, XML, ar Exel formatu už pasirinktą laikotarpį;
  • atlikti mokėjimo pervedimus unijos viduje, momentinius ar paprastus mokėjimus į kitą Lietuvoje arba kitoje SEPA ( Single Euro Payments Area) erdvei priklausančioje valstybėje veikiančią kredito įstaigą;
  • sudaryti terminuoto indėlio sutartį;
  • nutraukti terminuoto indėlio sutartį;
  • mokėti įmokas ir komunalinius mokesčius;
  • blokuoti kortelę
  • pasikeisti limitus
  • gauti/siųsti žinutes/pranešimus iš/į unijos(-ą);
  • atlikti kitas operacijas, kurias yra galimybė atlikti naudojantis Sistema;
  • atnaujinti „Pažink savo klientą“ anketos duomenis.
  • prisijungti prie elektroninių valdžios vartų

Naudotis interneto banku galite nemokamai, o prie jo prisijungus atliekamos finansinės operacijos paprastai pigesnės už tas pačias operacijas, atliekamas atvykus į uniją.

 

Pateikti prašymą atšaukti patvirtintą mokėjimo nurodymą galite šiais būdais:

  1. prisijungę prie interneto banko, pasirinkę „Operacijų sąrašas“ → spustelėję mokėjimo nurodymą, kurį norite atšaukti, pasirinksite veiksmą „Atšaukti mokėjimą“;
  2. paskambinę telefonu +370 673 98 414
  3. atvykę į Kredito uniją, kurioje esate atsidarę sąskaitą ir pateikę prašymą.

Jei mokėjimo pranešimas dar nėra išsiųstas gavėjo bankui ir lėšos nėra įskaitytos į gavėjo sąskaitą, pinigai į Jūsų sąskaitą bus grąžinti nedelsiant.

Jei lėšos jau yra įskaitytos į lėšų gavėjo sąskaitą, pinigai Jums bus grąžinti tik gavus lėšų gavėjo sutikimą. Rekomenduojame susisiekti su lėšų gavėju tiesiogiai, tačiau jei to padaryti negalite ar nenorite, mes galime tarpininkauti siekiant susigrąžinti lėšas. 

Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad

  • įprastai lėšų gavėjo atsakymas dėl (ne)sutikimo grąžinti lėšas gaunamas per 15 darbo dienų,
  • jei lėšų gavėjas nesutiks grąžinti lėšų arba nepateiks jokio atsakymo, apie tai Jus informuosime interneto banko skiltyje „Pranešimai“. Jei lėšų gavėjas grąžins lėšas, jas nedelsiant įskaitysime į Jūsų sąskaitą.
  • už mokėjimo nurodymo atšaukimo administravimą taikomi Kredito unijos nustatyti mokesčiai. Šie mokesčiai taikomi net ir tuo atveju, jei lėšų susigrąžinti nepavyks.

 

Kodėl verta naudotis unijos interneto banko paslauga?

Greita

Daugumą kasdieninių operacijų galite atlikti neatvykę į kredito uniją.

Taupu

Mokėjimo paslaugos internetu teikiamos už patrauklius įkainius, terminuotų indėlių sutartys sudaromas su didesne palūkanų norma.

Patogu

Internetu mūsų paslaugomis galite naudotis visur ir visada. Prisijungti galite Jums patogiausiu laiku ir būdu: mobiliuoju e. parašu arba „Smart-ID“ programėle, vienkartiniu saugos kodu, gautu SMS žinute.

Saugu

Visos Jūsų atliekamos operacijos vykdomos laikantis griežčiausių saugumo standartų.

 

Prisijungti prie e.kreda sistemos Jūs galite trimis būdais

  • Mobiliuoju parašu
  • „Smart-ID“
  • Vienkartiniu saugos kodu, siunčiamu trumpąja SMS žinute

Mobilusis parašas

Kas yra mobilusis parašas?

  • Mobilusis elektroninis parašas — tai asmens tapatybės dokumento (pavyzdžiui, paso) ir įprasto parašo elektroninis atitikmuo, sukuriamas naudojantis saugiojo elektroninio parašo priemonėmis ir skirtas asmens tapatybei nustatyti bei pasirašomų duomenų autentiškumui patvirtinti.
  • Norint juo naudotis, reikia turėti mobilųjį telefoną su specialia SIM kortele – į telefoną reikės vesti savo m. parašo sPIN kodą.
  • Jūsų m. parašą apsaugo du sPIN kodai, kuriuos žinosite tik Jūs. Šiuos kodus įvesite savo telefone – tai yra saugiau, nei įvesti slaptažodį interneto puslapyje.

Ką galite daryti turėdami mobilųjį parašą?

  • Prisijungti prie interneto banko
  • Tvirtinti atliekamas operacijas

Kur galima įsigyti mobilųjį parašą?

  • Mobilųjį parašą įsigyti ir daugiau informacijos apie jo kainą bei naudojimo sąlygas galite gauti pas savo mobiliojo ryšio operatorių.
  • Telia
  • Bitė
  • Tele2
  • Teledema
SMART-ID

Kas yra SMART ID?

  • Smart-ID“ – tai nemokama programėlė, veikianti kaip tapatybės patvirtinimo priemonė (kaip ir mobilusis parašas) ir leidžianti patogiai ir greitai prisijungti prie unijos interneto banko, tvirtinti atliekamas operacijas
  • Programėle gali naudotis visi mūsų nariai nuo 7 metų amžiaus, turintys išmanųjį telefonąar planšetinį kompiuterį.

„Smart-ID“ veiks visur, kur yra bevielis (wifi) ir /arba mobilusis interneto ryšys.

Ką reikia turėti norint naudotis SMART ID?

  • išmaniojo telefono su „Android 4.1“(ar vėlesnės versijos) arba „iOS 8.0“ (ar vėlesnės versijos) operacine sistema;
  • mobiliojo interneto ar belaidžio interneto ryšio.

Techniniai reikalavimai

https://www.smart-id.com/lt/atsisiuntimas/

Kaip atsiųsti programėlę?

Programėlę galima atsisiųsti iš

  • „Android“ įrenginiai – Google play store
  • „iOS“ įrenginiai – Apple app store

Daugiau informacijos

https://www.smart-id.com/lt/atsisiuntimas/paskyros-registracija/

Kas yra išmaniosios programėlės SMART ID kūrėjai?

Smart-ID“ sukūrė „SK ID Solutions“. Programėlė, kuria Baltijos šalyse aktyviai naudojasi daugiau nei 2,9 mln., yra populiariausias prisijungimo prie interneto banko būdas.

https://www.smart-id.com/lt

SMART ID pagalba

El.paštu help.lt@smart-id.com
Tel+370 670 41 807

VIENKARTINIS SAUGOS KODAS, SIUNČIAMAS TRUMPĄJA SMS ŽINUTE

Kas yra prisijungimas vienkartiniu saugos kodu ?

Prisijungimas žinute (SMS) gaunamu saugos kodu – tai kiekvieną kartą jungiantis prie Sistemos ir/ar tvirtinant lėšų pervedimus Unijos trumpąja žinute į mobiliojo ryšio telefono numerį, kurį Naudotojas nurodė Atpažinimo priemonių Sutartyje, siunčiamas vienkartinis kodas. Gaunamas kodas yra skirtingas kiekvieno prisijungimo prie Sistemos, mokėjimo nurodymo pervesti lėšas ar sutarties pasirašymo Sistemoje metu. Klientas pasirašydamas Sutartį pateikia galiojantį (aktyvų), išimtinai jam priklausantį ir jo naudojamą mobiliojo ryšio telefono numerį, į kurį pageidauja gauti trumpąja (SMS) žinute siunčiamą kodą;

Kaip prisijungti ?

  1. Pirmą kartą jungiantys prie interneto banko naudotojas privalo nurodyti savo atpažinimo kodą bei telefono numerį;
  2. Paspaudus mygtuką gauti slaptažodį, unikalus 8 simbolių slaptažodis bus išsiųstas į tel. numerį;
  3. Gavus slaptažodį naudotojas privalo įvestį į slaptažodžio lauką ir paspausti Prisijungti;
  4. Prisijungus prie interneto banko naudotojas turi susikurti savo unikalų 8 simbolių slaptažodį.
Saugumas

Kaip mes užtikriname elektroninės bankininkystės saugumą?

  • KREDA puslapis yra apsaugotas sertifikatu. Sertifikato tikrumą patvirtina interneto naršyklė. Šalia adreso kreda.lt, galite matyti spynelę.
  • KREDA niekada neprašo padiktuoti slaptažodžio.
  • KREDA nesiunčia SMS žinučių su nuorodomis į internetinę bankininkystę.
  • Nepateikite slaptažodžių ar kitos jautrios informacijos telefonu.
  • Apie įtarimą keliančius laiškus, SMS žinutes ir skambučius informuokite KREDA.
  • KREDA riboja naršymo sesijos ilgį. Jeigu vartotojas 5 minutes neatlieka jokių veiksmų, jis yra automatiškai atjungiamas.
  • Kelis kartus suvedus neteisingus prisijungimo duomenis, sistema laikinai blokuoja tokius bandymus.

Kaip klientai gali užtikrinti saugumą?

  • Jeigu naršyklė rodo pranešimą, apie nesaugų puslapį – neveskite jokių duomenų.
  • Niekada nesidalinkite slaptažodžiu ir prisijungimo vardu du niekuo. Jis yra skirtas tik jums.
  • Nusikaltėliai veikia skubindami ir sukeldami stresą. Neskubėkite, susisiekite su KREDA.
  • Saugokite savo kortelės duomenis. Duomenys yra skirti tik jums.
  • Prisijungę prie bankininkystės, peržiūrėkite atliktas operacijas.
  • Jeigu pastebėjote neaiškias operacijas, iškart praneškite KREDA.
  • Baigę darbą – atsijunkite nuo bankininkystės.
  • Kompiuteryje turėkite atnaujintą antivirusinę programą.

Kaip elgtis, jeigu jums daromas spaudimas, kyla įtarimų?

  • Susisiekite su KREDA. Kontaktai nurodyti KREDA puslapyje.
  • Informuokite policiją telefonu – 112.
  • Atvykite į KU padalinį.

Elektroninių paslaugų teikimo sutartį galite sudaryti atvykę į Pareigūnų kredito uniją.

Daugiau informacijos apie „Patikimų gavėjų sąrašą“ galite rasti  čia

 

Pageidaujate išbandyti e.Kreda? Susisiekite:

Inga Šalčiūnienė,

Pardavimų vadybininkė
inga@pareigunuunija.lt
Tel.: 8 601 20335

 

    

 

(c) Pareigūnų kredito unija. Visos teisės saugomos 2015
Neradote, ko ieškojote?

Gyvas bendravimas suteikia didesnes galimybes! Įrašykite kontaktus, o mes su Jumis susisieksime ir aptarsime, kuo galime būti naudingi